Glatt Gábor: VB döntő postázva - könyvek a laptoppon rovatunk

img_20190417_091007.jpg

img_20190417_085646.jpg

A minap a hozzám közeli bevásárlóközpont méretes könyvesboltjában jártam, és erre a gyöngyszemre bukkantam. Mivel már régi gondolatom volt ez a rovat - annak ellenére, hogy olvasni manapság nem trendi -, azonnal mosolyogva gondoltam, hogy ez lehetne az első könyv, amit bemutatok.

Ebben a nagyalakú műben Glatt Gábor levelezési sakknagymester írja le kitűnő stílussal több mint 200 oldalon a pályafutását, élményeit, tapasztalatait és elemzi ki alaposan az arra legérdemesebbnek tartott játszmáit. Nekem ez utóbbi volt fontos, amiért a vásárlás mellett döntöttem, hiszem kevés az olyan könyv, amely érthetően vezet be egy sakkparti olykor pokoli bugyraiba.

Bátran ajánlom ezt a könyvet a sakkot szeretőknek. Glatt Gábor játékvezetése roppant agresszív, igazi cirkuszt varázsol a táblára medvékkel, oroszlánokkal, halált megvető artistákkal. Szeretjük az ilyesmit!